Wednesday 7 March 2018

Reaalselt ma olen üritanud igal võimalikul moel blogisse normaalselt pilte lisada aga mitte ükski viis ei tööta. Seega mõtlesin, et ma vähemalt teen teise poole, kirjutamise, ära! Mul on läptop katki (viiruseid täis) ning see on juba kaks korda niiöelda puhtaks tehtud ja ma ei viitsi enam sellega jamada kui aus olla, sest iga kord suudan ma ta uuesti pekki keerata! Seetõttu kasutan oma telefoni kõige jaoks ning sellest ka see piltide lisamise probleem. Ma ikka pusin ja üritan kuni üks kord hakkama saan!

Igatahes mõtlesin teha ühe suvalise loba postituse erinevatel teemadel. Esiteks mõtlesin ma, et ma tahaks oma juuksed tagasi heledaks värvida. Mul pole midagi tumedate juuste vastu aga ma ikka arvan, et heledam toon sobib mulle rohkem. Ma üritan hetkel korralikku salongi ja aega leida ja loodetavasti saab see juuksetoon varsti muudetud!

Jätkates (kind of) iluteemadel-ma avastasin enda jaoks uue näohooldustoodete brändi milleks Mario Badescu. Hetkel on mul küll ainult roosivesi ja üks lahusti punnidele aga neist esialgu piisab, et mu näonahk korras hoida! See roosivesi on imeline-seda saab piserdada näkku enne -ja pärast meiki, saab piserdada kehale, juustele, kuhu iganes soovid! Ja see kohe jätab nii mõnusa värske tunde. Minul on see alati kotis, kuhu ma ka ei laheks. See lahusti on vesi, millel on pudeli all sellinne roosa pulber. Seda ei tohi loksutada või segada ning peab kastma vatitiku lahustisse ja kandma puhastatud näonahale vastavalt kus sul probleeme esineb. Toode lõhnab üsna tugevalt aga töötab väga hästi! Tuleb muidugi mainida ka asjaolu, et vahet pole mis imeasja sa probleemse näo jaoks ka ei kasuta, ei aita sind üksi toode kui sinu dieet koosneb enamjaolt rämps -või kiirtoidust, rohke suhkrusisaldusega maiustustest ja muudest söökidest, mis nahale head ei tee.

Sellega tulen ma ka oma viimase punkti juurde oma tänases postituses. Nimelt olen vahepeal olnud natukene tõbine, väike külmetus ja muud terviseprobleemid. Ning tänu sellele käis mul ükskord peas ära ‘klikk’. Ma olen koguaeg suur ‘näksija’ olnud. Alati on mul olnud kotis ka mingi šokolaadibatoonike või mingi muud mittetervislik snäkk. Ühel päeval otsustasin, et üritan natukest aega natukene tervislikumalt toituda. Üritasin hommikul kohvi asemel teed juua, küpsiste asemel süüa putru ja üleüldiselt asendada ebatervislikud toitained rohkem tervislikega. Ma ei ütle, et ma reaalselt ei söö üldse magusat või ei joo kohvi/piima, aga ma lihtsalt testin ennast ja vaatan millised on tulemused mõne nädala/kuu pärast. Seni olen enda jaoks näiteks avastanud Oat Drink’i ehk kaerajoogi (ma usun, et see on korrektne tõlge). Ehk see on jook milles on ainult naturaalsed suhkrud ja mis ei sisalda piima. Kasutan seda hommikuse pudru tegemiseks ja tänu sellesamusele joogile tuleb puder eriti hea! Soovitan seda kõigile, kes üritavad rohkem tervislikumalt toituda!

Muidugj mainkn veel ära, et minu tegemistel saab alati silma peal hoida minu instagramis @ciaolauraa, kuhu ma postitan pilte ja lugusid(insta stories) ☺️


No comments:

Post a Comment