Tuesday 6 March 2018

Bang Bang

Eile käisime töökaaslastega ühes megalahedas kohas-oriental foodcourt, ehk sellinne suur suur saal mus olid igast erinevad putkad ja igas putkas müüdi erinevaid Hiina, Tai, Korea jne toite. Võtsime igast eri roogasid ja asusime jagama! Kõik oli megahea ja portsjonid mega suured, lisaks sellele olid honnad ka veel ülinornaalsed!

Ma ei oska kõike nimesid nimetada mida me sõime aga joogiks võtsin ma peale Coca Light’i sellise täiega armsa väljanägemisega purgijoogi. See oli gaasiline limonaad virsiku maitsega aga ei maitsenud üldse nii nagu oleks keemiat täis. Peale suurt söömist otsustasime midagi magusat ka leida ja see valik oli seal megaväike! Neil olid mingid Bubbletea moodi joogid ja milkshake’i moodi asjad mida sai juua ja lõpis ka lusikaga süüa. Mind see eriti ei tõmmanud, sest Bubbletea on minu jaoks juba suht rõve asi. Aga me läksime kõrvalasuvasde väiksesse supermarketisse ja ostsime Hiina juistukooki ja mingit muid random kooki, mis olid megahead!

Lisaks sellele täiendasime kõik ona snäkivarusid ja ostsime Hiina snäkke. Ühed olid sellised kalamaitselised paelad, ma ei oska seletaca väga aga need on täiega head ja teiseks võtsime kõik krevetimaotselisi krõpsutaolisi asju. Ma võtsin veel rohelise tee kaa ja proovisin juba eile õhtul ja see on  väga tugeva maitsega ja maitseb hästi!

Kui keegi on Londonisse tulemas ja soovib seda külastada, siis selle nimi on Bang Bang Oriental Food Court ja asub see 399 Edgware Road, lähib metroopeatus on Colindale☺️😏


No comments:

Post a Comment