Friday 9 November 2018

Hello Birmingham

Aasta lõpp on olnud megahuvitav ja täis igasugu põnevaid sündmusi! Aasta keskel vahetasin tööd ja hakkasin ühes ehtepoes(Lovisa) assistant manageriks ja mulle nii meeldis/meeldib mu töö ja ma tõesti nautisin igat tööpäeva! Kuid asjade kokkulangevuse tõttu pakkisin oma kodinad ja kolisin Birminghami, sest minu hea sõber keda tean aastaid avab enda restorani ning ma olen talle aboks selle valmis seadmisel ja avamisel, nii palju kui saan :)

Praegu on juba stress väga tuntav kuigi olen siin olnud ainult viis päeva. Sellegi poolest olen õnnelik et selle otsuse praegu langetasin, sest Londoni linnakärast on vahel tegelikukt väga hea eemale saada ja mind rahustab mõte, et ma saan iga kell tagasi minna kui tahan.

Veel on hea see, et ma sain ikkagi jääda ehtepoodi tööle, sest meil on ka siin üks poeke ja nad olid nõus andma mulle kaks paeva nädalas, mis on ideaalne, sest teised päevad veedan restoranis. Nii jääb mul piisavalt aega ka endale ja ei pea 24/7 restrani peale nõtlema ja stressama!

Võib-olla lähen kuu lõpus nädalavahetuseks Londonisse ühele show’le uid see pole veel kindel. Kui siis, on see ülipõnev üritus millest proovin kindlasti kirjutada kui aega saan!

Veel proovin ma enda riietustest ja muudel moega seonduvast rohkem pilte teha ja postitada, sest mood ja riided, ehted, crafting, designing on täiesti see mida mina ARMASTAN teha ning ma püüdlen selle poole, et see blogi saaks tulevikus olema kui moeblogi mitte tavaline elustiili blogi. Ma tunnen, et enda riietustega ja disainimistega on ehk inimestel palju huvitavam mind jälgida! Ma pole nii ammu bloginud, et mul raudselt keegi ei loegi seda praegu aga KUI loed na arvad, et võiksin hakata rõhku panema moeblogile, rohkem kui elustiili blogile siis anna aga julgelt märku. Instagram on sama nimega mis blogi ning nime on ka Facebookist kerge leida! Nüüd siin ollen tunnen et olen küll mega busy kuid samas on aega rohkem, sest pärast pikka tööpäeva on rohkem elujõudu sees kui varem! Seda kindlasti seetõttu, et Birmingham on väga väga rahulik linnake, vähemalt nii palju kui ma näind olen!

Anyways, kui lugesid siis suur aitäh et ikka vee silma peal hoiad mul! Xx




No comments:

Post a Comment