Friday 10 February 2017

Olemas

Täna on täpselt üks nädal sellest kui ma Londonisse tagasi tulin. Puhatud sai piisavalt ja nüüd on jälle aeg tööle hakata. Õigemini, tööd ei ole ma VEEL leidnud, kuigi mind on mitu korda Karen Millenisse tagasi palutud. Sinna ei taha minna seepärast, et seal on süsteem nii nõme.. esiteks peaksin ma märtsi lõpuni oma esimest palka ootama, see on kaubamajas(noh, et seinu pole vahel poodidel) mis tähendab seda, et ma ei tee tööd ainult Karen Millenile vaid ka House of Fraserile. Lisaks on sada jama seal praegu toimumas ja ma ei viitsi seda draamat jälle läbi kogeda.

Seega olen ma endiselt töötu, AGA täna kolisin ma oma elamisse sisse. Nüüdsest elan ma Leytonis, mis on 22 min Oxford Streetile, seega mega asukoht. Tuba on täiega mõnus ja üsna suur ning peale minu elab majas veel kaks minuvaust tüdrukut. Igatahes on nüüd ühe sammu võrra kergem ja kui töö ka saan siis ongi kõik jälle korras!

Ma ei viitsi veel toast pilte lisada, sest mul veel üks kohver lahti pakkimata ja üldse on kõik organiseerimata. 

Cheeeeers, byeee


No comments:

Post a Comment