Saturday 18 February 2017

Friday night

Eile, reedel, olin ma kutsutud Shoreditch'is asuvasse baari sünnipäevale. Sünnnipäevaline oli mu vana kolleg Karen Millenist ja ausalt üks lahedamaiad inimesi, keda olen Londonis kohanud. Ma pold päris pikalt väljas käinud ja ega polnudki nii väga tuju minna kuid mul on hea meel et end ikka kohale vedasin. Tegelikult võib öelda, et ma tähistasin kahe sünnipäevalise eest, sest eile sai mul väike õde 18! 

Nagu ikka, jõudsin ma megavara sinna ja uitasin mööda baari üksi ringi, tänu millele kadus mul igasugune tuju pidutseda. Kui Tammy lõpuks kohale jõudis ja ma esimese joogi ära tellisin, hakkas meeleolu ikkagi paremaks minema ja lõpuks sai ka väheke tantsu löödud. 

Täna olen ma kutsutud kuhgi erapeole, kuhu saadakse sisse nimekirja alusel. Teemaks on piraadid ja see asub kuskil teiselpool Londonit, seega ma tõesti ei tea, kas ma sinna viitsin end kohale vedada. 

Ma tean, et kvaliteet on nii halb, et paha hakkab, aga see esimene pilt on nii lahe ja hästi tabatud. Baarmen tegi meie seljataga olevas baaris mingit kokteili, millega ta ka tule süütas aga see jäi pildile äga lahedalt :D







No comments:

Post a Comment