Tuesday 31 January 2017

jeejejejeeeeee

Pisut rõõmsamal toonil saan kuulutada, et ma tunnen end niivõrd hästi. See haiguse lõpp oli kuidagi eriti äkk, lihtsalt pärast viimase paracetamoli võtmist tundsingi end kuni praeguseni ülihästi. Loodan, et see nii ka jääb, sest homme ja ülehomme on vaja viimased käigud ja ostud teha ja siis saab juba reedel koju lennata. Ma ausalt tunnen, et London on ka mu kodu, mitte ainult Tallinn.

Asja tegi pisut paremaks ka see, et ma tegin täna check-in'i ära ja ma istun akna all. Hehe, ma ei tea miks aga mulle ei meeldi lihtsalt teistes kohtades..imelik, ma tean, eriti, sest lend on ainult kolm tundi ja marsuut Tallinn-London pole mulle juba ammu midagi nii erilist. Aga vot, mulle meeldib akna all istuda ja kõik.

Ainuke pisiasi on see, et mul on kurgus mingid tükid nagu kinni, aga ma kuristan ikka päevas mitu korda ja joon päris mitu liitrit vett ja mitu mitu tassi teed, niiet ma usun, et seegi on reedeks korras.

Appi, ma nüüd loodan, et ma midagi ära ei sõnunud ja nüüd enne lendu mingi uue haiguse kallale saan! Ptui ptui ptui








No comments:

Post a Comment