Monday 30 January 2017

kuradi gripp, raisk

Eelmine nädal algas mõnusalt-esmaspäeval käisin oma kohvikus külas, sain Merkaga kokku, käisime pannukaid söömas. Teisipäeval käisime Merkale jõulupeoks kleiti ostmas, kolmap olin mõnusalt kodune ja siis..

Neljapäeva öösel

Magada eriti ei saanud, paha oli olla. Hommikul oli palavik üleval, kurguvalu, kõrvavalu, enesetunne nõrk, vannituppa/vetsu veel jõudsin kuid muidu käis pea koguaeg nii ringi, nagu oleks täis olnud. Reedel ei olnud asi paremaks läinud ja ma üritasin võimalkult palju lihtsalt pikali olla ja juua, juua, juua.

Nädalavahetusel viskas palavik lõpuks 38,5 peale, mis mind juba natuke murelikuks tegi. Mul on ju lend kolmandal veebruaril, no way, et ma nüüd selle tühistan! Pärast paracetamoli võtmist hakkas poole tunniga juba nii hea, et sain lõpuks ometi nõud ära pestud ja kuiva pesu restilt ära võetud. Tavaliselt ma vihkan, kui on jäetud nii kerged asjad tegemata, niiet mul on lausa lust neid tasse küürida ja pärast tühja kraanikaussi näha.

Järgmine hommik aga oli palavik sama rõõmsalt tagasi tulnud ja see kehv täisoleku enesetunne samuti. Kraadiklaas näitas uuesti kõrget palavikku-38,4 mistõttu võtsin ma uuesti Paracetamoli, mis jällegi enesetunde pea koheselt paremaks tegi. No kuni järgmise korrani, mis oli siis eile(pühapäeval) vist, Õhtul kordus sama asi, mis tavaliselt. Kõrge palavik, kehv üleüldine enesetunne. Võtsin siis jällegi tableti sisse ja uuesti oli lausa nii hea olla, et sain juustest oma õli välha pestud! Appi kui mõnus oli pesemas käia, ma kartsin küll, et pean igaksujuhuks dushinurgas istuma, aga vot, ei pidanudki.

Täna hommikul oli enesetunne endiselt hea, võrreldes siis eelmiste päevadega. Kraadiklaas näitas 37,4 millega ma ikka ülirahul olin. Kuna poest oli paar asja vaja, jalutasin rahulikult poodi ja tagasi. kartsin küll, et äkki kukun tee peal kokku või miskit, aga kõik on korras ja üleüldse ma loodan, et mu enesetunne lähebki päevadega paremaks.

Oi, see kuradi gripp ajab ikka närvi küll, ma nii loodan, et nüüd vahepeal mulle see kõrge palavik ja halb enesetunne tagasi ei tule! Reedel lendan mina igatahes Londonisse ja jutul lõpp.

No comments:

Post a Comment