Friday 6 January 2017

Paar nädalat veel kodumaal

Täna sain lõpuks ometi omale pileti Londonisse tagasi ostetud. Tahtsin minna küll sellel kuul, kuid mul on veel vaja arsti juures käia ja pole paha ka lihtsalt puhata, seega lähen ma veebruari alguses. Täpsemalt siis kolmandal veebruaril ja ma ei jõua ära oodata lihtsalt, mul on nii suur igatsus peal. Muidugi ka sellepärast, et siin tuli nüüd hull tuisk ja külm ja Londonis on palju soojem ja ma saan mantlihõlmad lahti ringi käia, ei pea mütsi ja salli kandma! Oeh, nüüd kui tagasi lähen, lähen kohe intervjuudele, sest mu juhataja Karen Millenist juba kirjutas ja tundis huvi, millal ma tagasi lähen ning Ted Bakeris on mul ka peaaegu, et töökoht garanteeritud. Nüüd siis on vaja ainult päevi lugeda!                                                  
                                                Varsti näeme, mu kallis London!



No comments:

Post a Comment