Tuesday 3 January 2017

Milliseid teksapükse kanda aastal 2017?

Internetis ringi kolades uudistasin väga palju uusi trende, mis sel aastal IN on. Pidzaama triipudest kuni sinepikollaste toonideni välja.. Lõpuks sattusin kohta, mis on mulle, vanale teksapüksikandjale, natuke rohkem südamelähedane kui kõik teised trendid.

Alltoodud puntkid panin ma kokku mitmeid artikleid sirvides ja muidugi on ka teksadel mitmeid mitmeid muid trende, kui need on vast kõige lihtsamad, mida järgida ja meelde jätta.

Loomulikult ei tähenda see seda, et ainutl neid teksapüksitrende peab terve aasta kandma hakkama. Minul on endiselt alles minu lemmikteksased Bershkast, mis on megaskinny'd ja põlvedelt lõhutud ja uute tulevate suundumiste pärast ei hakka mina midagi ära viskama või ümber tegema. Niiet kõige parem on see, kui igaüks jääb kindlaks oma kindlale stiilile või maitsele, aegajalt lihtsalt uusi lõikeid ja toone avastades.  Andke teada millised uued suunad on teile meeltmööda, millised mitte?

Pildid on välja otsitud Google'st

1. Altlaienevad teksad 

Ma mäletan seda aega, kui kõik kandsid altlaienevaid teksasi ja kuuldes skinnydest läksid kõigi silmad imestuseks suureks. Keegi ei osanud oodata, milliseks trendiks kujuneb see ülikitsaste teksapükste kandmine. Täpselt samamoodi on nüüd olukord kujunenud olukord altlaienevate pükste osas. Alguses, pean tõdema, ei olnud minagi neist vaimustuses, kuid tasapisi teevad laiad püksisääred ikkagi enda tagasituleku. Ma ei ole kindel kas minus leidub nii palju enesekindlust neid uuesti kandma hakata aga eks aeg näitab.


2. Aastaid näinud teksad

Ehk siis ''vintage looking'' teksapüksid. Neid olen ma poelettidel märganud juba ammusest ajast kuid nüüd on nad oma koha leidnud inimeste, eriti hipsterite, südames. Kohati meeldiks ma mulle kanda kvaliteetsest riidest, poiss-sõbra stiilis teksapükse. Kuid 'vintage' teksapüks on erinevalt 'boyfriend jeans' tüübilt tavaliselt natuke kõrgema pihaga ja superkvaliteediga. Endal neid veel kapis ei ole, kuid kohe kui Londonisse tagasi lähen, vaatan kaltsukad üle ja loodan, et leian midagi huvitavat.


3. Valged, heledad, elevandiluu tooni teksad

Selle üle olen ma superõnnelik. Kuigi minul on ainult üks paar valgeid teksaseid, kavatsen ma oma varsi täiendada just elevandiluu tooni teksade näol. Kuigi ma olen siin pühade ajal pisut juurde võtnud ja need ei näeks minu seljas üldsegi head välja, kavatsen ma need enda nimekirjas esimesena maha tõmmata.  


No comments:

Post a Comment