Saturday 31 December 2016

uuel aastal uue blogiga

Nagu te näete, olen ma üht teist oma blogis muutnud. Kohandasin ja muutsin päise pilti. Sõin torti ja salatit ja vaatan kanal kahte ja vaikselt pusisin pickmonkey's. Lõpptulemusega ei ole ma veel sada protsenti rahul, aga minu arvates palju parem kui eelmine. Mul oleks nõu vaja kuidas näiteks

1. Saada neid ''minust, avaleht, instagram' ja nii edasi.. Paljudel on see nii ilusasti täpselt päise all, aga mul pole reaalselt õrna aimugi kuidas ma need saaks.

2. Kus kohas teie enda päiseid üldse teete, kas ka Pickmonkey's? Ma arvan, et keegi kuskil teab mingit paremat kohta, sest see kus ma praegu käin ei ole kõige parem tegelikult. Need varjud ei jäänud nii nagu tahtsin, need on nata liiga tugevalt.

3. Kuidas ma saan oma postitusi liigitada ja panna nii, et te saate otsida? Peaaegu nagu esimene küsimus. Et ma teen näiteks DIY postituse, siis tahaksin ära liigitada, et teil kergem leida oleks.

Vahest on liiga lollid küsimused, aga ma tõesti ei tea ja ei oska otsida. Olen blogimaailmas olnud juba aastaid aga üsna pikkade vahedega ja olen selle päris tihti unarusse jätnud. Nüüdse blogi uuendusega aga olen kindel, et ma suudan palju tublim olla!



No comments:

Post a Comment