Monday 16 May 2016

viimastest kuudest

Kasutan Nele juures olles head võimalust ja teen lõpuks ometi blogi. Tal on Eestist ostetud läpakas, millel on kõik täpitähed olemas. Nii palju on vahepeal juhtunud, et ei teagi kust alustada. 

Esiteks lõpetasin ma oma aasta AuPairina ning mul olnud õrna aimugi, et mul tuleb see lahkumine nii kurb. Päev enne minu viimast päeva, tuli perekond minu juurde ja andsid mulle lahkumiskingi. Selleks oli kaks kaarti, üks poistelt ja teine vanematelt, ning KOLM raamatut. Esimene oli raamat igasugustest erinevatest kangastest ja kuidas eristada mitmeid riideid ja kuidas neid nn töödelda. Teine oli raamat, kus ma saan tegelikult õppida joonistada nagu moedisainer.




 Ning kolmas raamat ajas mul pisara silma, esiteks sellepärast, et poisid ise valisid selle, teades, et ta on mu lemmik moedisainer. Teiseks, sest see oli Alexander McQueeni elulooraamat. Ma poleks elusees midagi sellist oodanud, ma arvasin, et kallid ja kaardid on piisav. Muidugi oli mul kurb lahkuda, kuid see kink näitas kui väga nad mind selle aastaga omaks võtsid, täpselt nagu mina. Minult said nad kingiks Pizza Expressi kinkekaardi ning tervisliku toitumise kokaraamatu ja kaardi. 


Suurem trall algas aga pärast lahkumist, sest ma polnud ikka leidnud sobivat normaalset kohta, mida ma endale lubada oleks saanud. Seega olin ma mõned ööd hostelites ja enamus ajast, nagu ka praegu, olen ma Nele juures. 





Veel on juhtunud nii palju, et ma sain töökoha Karen Millenis. Kui keegi satub Londonisse, tulge Oxford Street'il asuvasse House Of Frazer'isse mulle külla! Nimelt töötan ma seal Style Advisor'ina ning seni olen ma tööga üsna rahul. Rahul niipalju, et ma armastan seda tööd! AGA suur miinus on see, et juhataja, asejuhataja ning kaks tüdrukut lähevad/läksid ära. 

Üsna kiirelt ja kokkuvõtlikult tegin postituse, et millegagi teid kurssi viia. Ma nüüd saan vähemalt tihedamalt kirjutada ning PILTE LISADA ja ma ei pea täpitähi google'st otsima. Homme olen veel vaba, siis teen väikse altuuraka kohvikus ja siis neljapäevast teisipäevani olen Karen Millenis, juhhei. 

Nii palju on veel kirjutada, näiteks see, et mul on kolm eestlasest töökaaslast. Sellest, kuidas ma Karen Millenisse tööle sain. Sellest, et Filippo tuleb lõpuks ometi uuesti Londonisse.


Hea meel on jälle ree peal olla oma armsa blogiga.
NB! Mul on Snapchat kuhu ma üsna tihti igast jama üles panen + ciaolauraa



1 comment: