Friday 18 March 2016

Ma ei tea kuidas see aeg lendab ning mu viimane postitus JAANUARIS  oli! Igatahes siin ma olen.. Palju on vahepeal juhtunud aga korraga kirja panna on seda vōimatu. Alustame Veebruari kuus toimunud moeshow'ga.

Nimelt see sama disainer, kellele ma eelmine aasta modelliks olin, palus mul ka sel korral tema modell olla. Eelmine kord oli ta üsna ebaenesekindel ning otsistisvõimetu kuid ägeda kogemuse pärast olin siiski nõus. Seekord toimus üritus hiinalinna juures ning Googlest järgi vaadates tundus see olevat superlahe.

Kohalejõudes trehvasin ma kohe ühte teist modelli ning koos ootasime teisi saabujaid. Vahel sõime muffineid ja jõime prosseccot, mida meile lahkelt jagati. Muide, prossecco oli selles kanistris, kus kontorites tavaliselt vesi on. Niiet võta vaid plastikust pokaal ja täida seda nii palju kordi kui hing ihaldab! Natukese aja pärast hakkasid juba enamus inimesi kohale jõudma, väljaarvatud minu disainer! Tunnid möödusid ja telefonitsi oli teda võimatu kätte saada. Lõpuks tuli välja, et ta otsistas mitte tulla.

Niisiis leidis korraldaja mulle ka teistele modellidele, kes pika ninaga jäid, uued rõivad, mida kanda. Sain omale lõpuks ühe väga ilusa roosa kleidi ühelt disainerilt ja mega laheda kübara teiselt disainerilt. Laval läks kõik hästi ning ma nautisin kogu üritust täielikult! Pärast oma esitust laval vahetasin ruttu riided, sest mul ei olnud aega ega viitsimist sinna järelpeole jääda. Koju jõudsin enne südaööd ning magama sain jääda tükkmaad hiljem-tahtsin juba forograafide tehtud pilte näha!

Tänaseks olen kõik pildid tänu Facebookile kätte saanud kuid nagu ikka, ei oska ma läbi Iphone neid üles laadida. Võite mind üles otsida instagramist @ciaolauraa ja sealt uusimaid pilte näha! ☺️

No comments:

Post a Comment