Wednesday 27 January 2016

Iphone vs Samsung

Ma ei ole Iphonedest kunagi eriti vaimustuses olnud kuid kui mul vana Samsung Galaxy SII hakkas üles ütlema ja ma sellest ka kõikidele muidugi teada andsin, ütles õde, et tal mees ostab arvatavasti uue Iphone ja seega saab tema oma mehe vana telefoni ja mina oma õe vana telefoni. Kuna telefoni oli kangesti vaja ja ta müüs hea hinnaga, otsustasingi saada Iphone 5 omanikuks.

Paar esimest päeva olid uudistamist täis kuid pärast seda oli see minu jaoks telefon, nagu telefonid ikka. Toon välja mõned võrdlused praeguse ja eelmise telefoni vahel.

Iphone 5

• Mismõttes polnud siin raadiot? Pean Applestore'st raadiod alla tõmbama, kui kuulata tahan. Olen vist jah vanamoodne aga see oli ootamatu😀
• Kaamera kvaliteet ei ole üldse hea. Võib-olla olen ise kehv fotograaf kuid eelmise telefoniga tulid pildid sada korda ilusamad ja parema kvaliteediga.

• Piltide laadimine blogisse. Eelmises postituses juba mainisin, et ma ei oska seda teha ning ma siiamani ei saa aru kuidas õde seda tegi. Ega ta ise ka täpselt ei mäleta kahjuks, ma küsisin. 😏
• Headest külgedest tooksin esimesena välja app'id- vana telefoniga olin koguaeg teiste peale kade, kel Iphone oli ja nad said ainult sellele telefonile mõeldud App'e tõmmata.

• Telefon on väga mugav ja seda on imelihtne kasutada. Mulle meeldiv, et kui midagi kuskil "kadunud" on, saan otsingust kohe üles leida.

• Korpused - õelt sain kaasa kolm korpust, millest ühe õe ära varastas, ning telefonikoti. Ise olen ostnud kaks tükki ja tööjuurest sain ka ühe! Poodi minnes lippan ka korpuste osakonda, sest ma tem, et neil on enamus ainult Iphone korpused.

• Aku - laadides saab kiirelt täis kuid samas ka megakiirelt tühjaks.

Samsung Galaxy SII

• Kaamera - kuigi ostsin ta 2013 suvel, oli ta mulle kaamera mõttes truu viimse päevani, mil ma telefoni vahetasin. Fokusseeris hästi, pildid olid teravad ja noh.. paremad kui praeguse telefoniga tehtud pildid.

Ega muud erilist selles telefonis polnudki, ainult asjad, mis mind närvi ajasid:

• Telefon jooksis KOGUAEG kokku, õde Gloria teab seda vist kõige paremini. Poole vestluse ajal jooksis alatihti kokku. Mis siin ikka- korpus ära, aku ära, aku tagasi, telefon sisse, hops! 60% akust läind.. Täiesti @&€$£#

• Mälu sai kiirelt täis, isegi kui mälukaart sees oli, kuid see on rohkem juba minu oma mure.

• Äratus - viimasel kuul ta lihtsalt ei äratanud. Jäin sellepärast tööle hiljaks. Ma ei tea miks ta otsustas mind mitte äratada, iga kord vaatasin üle, et ta ikka sees oleks.. Ja oli!

• Volüüm - see jäi minu jaoks üsna vaikseks, isegi kui muusika põhja panin.

• Aku - ei pidanud pärast kahte aastat vastu ning laadija oli halb ja pidin mingis eriskummalises asendis seda hoidma, et ta laeks. Ning viimasel nädalal laadis ta tunni ajaga umbes viis protsenti.

Noh need on vast põhilised head ja vead mõlemal telefonil. Ilmselgelt tuleb seegi postitus ilma piltideta, seni kuni ma selle kuidagi selgeks õpin. 

No comments:

Post a Comment