Sunday 24 January 2016

Hello it's me

Kuigi mul ei ole nii hirmus kiire olnud, ei ole ma mingil põhjusel ammu bloginud. Mõned korrad juba alustasin uue teemaga kuid siis tuli alati midagi vahele.

Olen juba ammu tagasi Londonis ning naudin peaaegu igat hetke. Kuna kevadel on plaanis AuPairi tööga hüvasti jätta, otsin ma juba praegu sõbrannaga ühetoalisi kortereid ning tasuvat normaalset tööd ning poole silmaga otsin ka moedisainiga seonduvaid kursuseid. Plaanis on sel aastal palju ära teha ning ootan põnevusega, millal saan hakata kõigest lähenalt rääkima.

Ma tahtsin hirmsasti hiljuti tehtud pilte lisada kuid ma ei saa aru kuidas ma uue telefoniga seda teha saan. Eelmises postituses aitas õde kuidagi..  Pean veel pusima ja uurima kuid praegu saate postituse ilma piltideta😕


No comments:

Post a Comment