Thursday 31 December 2015

Head Uut!

Uue aasta esimesel tunnil tuleb üle pika aja blogipostitus. Enne jõule oli natuke tegemist ning tahtmine koju tulla oli nii suur, et üritasin koguaeg tegevusi leida. Lihtsalt tahtsin koju tulla ja igasugusest jamast puhata!

Lend Stanstedist startis Tallinna kaks tundi hiljem kuid õnneks jõudsin turvaliselt 23. detsembril koju.    Kui järgmisel päeval jõulud peetud sai, sai alles normaalselt puhkama asuda-magada! Külastasin Tallinna vanalinna nagu turist, käisin külas kohvikus, kus ma varem töötasin, sain Stinaga kokku jnejne

Uue aasta võtsin 40min tagasi perega vastu. Olin kodus rahulikult ning südaööks vedasime end šampuseklaasidega välja. Ilutulestikku vaadates oli korraks nutt kurgus-teist aastat järjest võtsin uue aasta vastu ilma oma peikata. Hea, et on olemas WhatsApp! Uue aasta lubadus on mul sel aastal üsna suur-mina lähen New York'i!

Kokkuvõttes oli mul väga edukas aasta-alustasin Londonis kooliteed, mul on endiselt armastav peika,    ma olen kokkuvõttes nii palju õppinud. Nii inglise keelt-, kui ka üleüldiselt olen elutarkust juurde saanud. Mis ma siin praegu enam jutustan, lisan parem viimastest päevadest aastal 2015 mõned pildid!

Aasta viimasel päeval tegin muudatuse ning värvisin juuksed pruunikas+punaseks, mille tulemusega ma üllatavalt hästi rahul olen!










No comments:

Post a Comment