Tuesday 6 September 2016

Where do i start?

*ma kasutan Inglismaalt soetatud sulearvutit, mistottu puuduvad mul tapitahed. Kindlasti kuidagi saan ma seda muuta, aga arvetsades, et ma uldse suvatsesin blogi teha, on see vast taiesti vaike mure.

Olen oma blogisse jatnud megapika pausi, sest.. no esiteks oli arvuti viiruseid tais ja mul ei olnud aega, et seda parandusse viia. Nii ta mul kapi otsas tolmu kogus, kuni mu kallis Filippo lopuks ometi Londonisse tuli ja mu kalli McQueeni (jah, minu pc nimi, mille ma valima pidin) terveks tegi.

Mul on vaja veel vaga palju asju update'da aga vahemalt saan uuesti blogi teha ja ei pea telefonis netis passima. See muutus juba toesti usna tuutuks.



Mis siis vahepeal toimunud on?

1. Nagu ma juba mainisin, tuli Filippo Londonisse tagasi. Sedapuhku jaab ta siia vahemalt aastaks, sest ta alustab King's College'sis kooliteed. Olen ta ule vaga uhke-sisse saada uhte maineikamasse kooli Inglismaal on super! Kohe palju kergem on hommikul ules argata ja temaga koos hommikust suua ja kohvi juua, kokata, youtubest videosid passida. Sellised pisiasjad, mis minu jaoks tahendab nii palju, sest no aasta aega ilma temata.. oli paris hull!

2. Usun, et olen Karen Millenist juba kirjutanud. Alustasin seal Aprillis 2016 ja hetkel on mulle pakutud laojuhataja kohta, kuid ma pole veel lepingut muutnud tanu KM firma uuendustele. Seal tootamine on mulle tohutult palju opetanud. Kuidas hakkama saada erinevates olukordades, kuidas end maksma panna, kuidas pinge all vastu pidada.




3. Vahepeal kaisin ma kolme koha peal korraga tool. Karen Millen, kohvik ja muusin shotte. See viimane voib kolada natuke imelikult, kuid tegelikult oli see paris lobus. Kandsin balleriinasi ja tavalist musta pluusi ja seelikut, kui kedagi peaks huvitama. tegin seda vaid moned korrad, sest ega see pole lihtne parast pikka vasitavat paeva kuhugi baari joosta, rasked hotshot'i klaasid kotis ja joobes meestele shotte muua. Kohvikus kain ma aga siiamaani, sealsamas kus ma esimese tookogemuse UK's sain. See on nagu minu teine kodu.



4. Perekond-kihlumised, sunnitus, abiellumine, sunnipaevad. Olen kahjuks vaga paljust ilma jaanud aga kui ma laheks igaks sundmuseks koju tagasi, ei saaks ma siin piisavalt keskendua ega tootada. Seda ma aga just tahan, tootada ja rassida..parema tuleviku nimel. Vahel voib olla moonu, kuid see kaib ju asjaga kaasas, ja parast moonu on alati tous!

5. Varsti on joulud, siis peaks ikka vist koju minema.

Kuna praegune postitus on igasugustest asjadest, lisasin ka mingid taiesti random pildid. Varsti saan omadega reele, siis saan teemakohaseid pilte panema hakata.



No comments:

Post a Comment