Friday 27 November 2015

Oi oi oi..mul tuleb kohe teine postitus ühel päeval!

Kirjutan kiirelt mõnest asjast, et teil aimu oleks, mis vahepeal toimunud on. Ma tahaksin alustada sellest, et just mõni minut tagasi pani Stina Instagrami üles video oma kutsast, kelle ta täna sai. Niiiii armas ja ma nii tahan ka kutsikat, aga dalmaatsiat!

Teiseks..mul on kooli lõpuni ainult kaks nädalat jäänud ja ma ei ole õnnelik, nagu ma olin keskkooli lõpetades. Tahan veel veel omandada teadmisi ja enesekindlust juurde saada. Viimasel nädalal on meil moeshow, kus me eksponeerime oma töid(kleite/seelikuid) ja toimub väike söömine/joomine.

Kolmandaks.. ma tahaksin väga juba koju minna. Vahel tunnen, et ma stressan liiga palju ja asjade pärast, mille pärast ei tasuks. Või siis..

Neljandaks.. ma igatsen Filippot väga palju ja ta ajab asju, et tulla Londonisse õppima. Seega võib-olla elame me järgmisest aastast uuesti samas linnas ja me saame üksteist kasvõi iga päev näha!

Viiendaks.. mul on täielik šokolaadisõltuvus viimasel ajal. See tähendab..ma olen alati šokolaadi armastanud aga viimasel ajal leian ma end seda koguaeg söömas. See ei ole nornaalne! Kui isadepäev oli, ostsin issile kaardi ja kaks kommikarpi. Pakkides avastasin, et kõik ei mahu ümbrikusse(see oli see suurem kilest mingi ümbriku moodi asi) ning pakki mahtus ainult kaart ja ÜKS kommikarp. Teise lõpetasin samal õhtul.

Ongi kõik praegu. Ma loodan, et suudan nädalavahetusel postituse teha oma pildistamisest.






No comments:

Post a Comment