Friday 27 November 2015

Fashion in Mayfair aka milline disainer mina ei oleks

Ühes postituses rääkisin, kuidas ma käisin sellisel üritusel nagu "Fshion in Mayfair" ning kuidas minust seal pilte tehti. Sel korral võtsin samuti üritusest osa kuid sedapuhku modellina. Sain sõbranna kaudu teada, et ühel disaineril oli modelle vaja. Kohale läksin enne nelja ning üritus algas kell 21.00

Kuna meil oli Nelega samal hommikul pildistamine(millest tuleb minu järgmine postitus) tuli ta minuga kaasa ja aitas modellide meiki ja soenguid sättida. Ta sai kõigega väga hästi hakkama ning vahel tundus, et ta oli ainuke MUA ja juuksur seal,  sest väga paljud modellid ja isegi õhtujuht jooksid tema juurde palvega meiki või juukseid sättida!

Mis puutub disainerisse, kelle kleiti mul oli au kanda, siis temast on mul meeles ükskõiksus. Ta ei suutnud ära otsustada millist huuletooni me peaksime kasutama. Kuna kollektsioon oli tume ja enesekindel, arvasin mina(ja kõik teised), et tumelilla on super! Tema mõtles ja vaatas ja ütles siis "no olgu, kui sulle meeldib siis jäta" Ehh..misasja. Tema on disainer ja ei suuda ennast maksma panna. Sama oli juustega. Tal oli täiesti ukskoik..kui me lava taga seisime ja viimaseid lihve tegime, oli ta hoopis kadunud. Minu kleit oli megasuur ja ma reaalselt panin ise haaknõelu kleidi sisse, et see parajamaks teha..Nele aitas meid kõiki, samal ajal kui me pead laiali otsas oma disainerit otsisime. Mõni hetk enne show algust kappas ta rõõmsalt lava taha ja irnus. Küsimuse peale, et kus ta oli, vastas ta oma naerul suuga, et ta istus rahva seas ja põhimõtteliselt tsillis niisama ringi.

Ma ei ole mingi õel või halb inimene ning kes olen mina, et kedagi niimoodi kritiseerida? Aga kui disainerarvab, et ainuüksi kleitide valmisõmblemine teeb temast kellegi, siis ta eksib. Minu arvates peaks tema olema see, kes on modellide juures nii palju kui vaja ja teeb kindlaks, et kõik oleks enne lavale minekut korras.


No comments:

Post a Comment