Saturday 28 November 2015

Photoshoot

Eelmisel laupäeval oli see kauaoodatud hetk käes-pildistamine minu portfoolio jaoks. Täpsemalt-kui ma esimest korda Fashion In Mayfair üritusel käisin, tegi üks fotograaf minust mõned pildid. Tegin sellest ka postituse. Pärast seda hoidsime kontakti ja leppisime aja kokku uueks pildistamiseks. Kuid kuna ta teadis, et ma õpun kleiditegemist ja olen väga huvitatud disainimisest, pakkus ta välja idee, et me võiksime minu tehtud riideid kasutada.

Mõte oli suurepärane ning nii ma oma kaks kleiti ja seeliku kaasa vedasingi. Plus muud riided, kingad ja ehted mida kasutada. Kogu stilistika oli minu poolt tehtud ja meigi ja juuste eest hoolitses Nele. Kohal oli peale meie veel üks teine modell, kes tegi suurepärast tööd.

Kui alguses oli natuke imelik poseerida, siis mita pilt edasi, seda vabamaks ma muutusin. Nimelt tehti pilte minust ja teisest modellist. Eraldi ja koos. Kui minu aeg läbi sai, oli nii mõnus kaamera taga juhendada ja kindlaks teha, et pildid tulevad ilusad. Kõikide piltidega jäin enam kui rahule ja samade fotograafidega teeme juba varsti uuesti koostööd! (Jällegi minu õmmeldud riietest, kuid seekord on tulemas tõeline kollektsioon)
















No comments:

Post a Comment