Tuesday 20 October 2015

Minu esimene

Nagu ma varem mainisin, tegin ma ükskord valmis oma esimese riietuseseme. Selleks on keep/jakk, mis praegusel ajal väga populaarne. Koolist saime lõike ning kangapoest üritasin valida natuke paksema materjali, mida saaks ka kasutada, mitte lihtsalt seisma jätta.

Kangas käes, jooksin koju ja asusin asja kallale. Esmalt võtsin välja lõike ning panin selle pooleks volditud kanga peale ning kinnitasin paberi nööpnõeltega.



Kanga väljalõikamine võttis aega umbes viis minutit. Tulemusega olen enam kui rahul ning jõulude ajal võtan lõike kaasa, et õdedele kaa teha. Vot nii lihtne see ongi. Kui ese valmis on, saad kaunistada igasuguste asjadega. Kas paned vöö peale, nagu mina tegin, voi traageldad külge pärlid või misiganes sulle pähe tuleb. Lihtne, odav ja kiire ning väga super tulemus.







No comments:

Post a Comment