Saturday 24 October 2015

minu esime vol2

Kuna ma juba alustasin kursust ning meil on praegu "vaheaeg" (õpetaja on puhkusel) siis tahtsin ka kodus õmblemist harjutada. Niisis andsin ma summa ja pereisale ning tema tellis amazonist mulle õmblusmasina! Oiiii kuidas ma seda ootasin ning kolmapäeval olin ma nii rahutu, et ma jooksin kohe akna juurde, kui kuulsin autot majast mööda sõitmas.

Lõpuks heliseski kauaoodatud uksekell ning mõne minuti pärast olid ma oma toas karpi lahti kiskumas. Süda peksis ja suur ärevus oli sees, nagu oleks sünnipäev või jõulud olnud. Karbist vaatas vastu imeline, uhiuus ja armas õmblusmasin.

Enne kui ma seda reaalselt puudutasin ja karbist päris välja võtsin, tegin ma umbes 134 pilti. Lõpuks panin selle valge roheliste ruutudega iluduse laua pdale ja asusin kangast otsima, et pisteid proovida. Samal õhtul hakkasin ühte toppi kopeerima kuid no..eks sellekski on tegelikukt lõiget vaja. Vähemalt minusugusel algajal.

Ühesõnaga..mul on õmblusmasin!!!! Apppi kui õnnelik ma olen!!



No comments:

Post a Comment