Saturday 5 September 2015

Libertine club? NO!

   Eile avanes mul voimalus minna Londoni pea et popimasse klubisse Libertine. Nagu minu sunnipaevalgi, sain ma sisse klubi promojaga, kelleks oli seesama tudruk, kes minu sunnipaevalgi oli. Saime kokku klubi juures ja ootasime ponevusega, millal meid sisse hakatakse laskma. Mina olin muidugi rohkem ponevil, sest see oli minu esimene kord selles klubis.

Kahjuks algasid ''probleemid'' juba jarjekorras seistes - kell kumme oleks pidanud klubi lahti olema kuid me, nagu ka koik teised, ootasime tund kauem, sest nad arvasid, et toredam oleks klubi hiljem avada. Vahest oli neil mingi pohjus selleks, kuid meid ei informeeritud millestki ning nii me seal noutult ootasime.

See selleks, ma ei arvanud sellest midagi ning ootasin ponevusega juba sisenemist, tantsimist ja uldse kogu mollu ja tantsu. Kuid ma ei oleks arvanud, et koige ootamatul momendil voib tulla vaga ebameelib intisident. Nimelt sisened, nagu ikka, kontrolliti mu ID-kaarti. Naine pani selle aparaadist labi ning lasi mul minna, kuid kohe kui hakkasin edasi astuma, palus ta mul tagasi tulla. Ta kontrollis uuesti mu dokumenti ning seejarel kutsus turvamehe. ''Eh what the heck'' motlesin, kui suur ja kurja naoga onu mu dokumendi naise kaest haaras. Olles kontrollinud ise seda moned korrad kusis turvamees mu teisi dokumente. Paraku oli see ainus isikut toendav dokument, mille kaasa votsin. Kui kusisin probleemi kohta, vastati, et masin naitab, et see on voltsitud!



''Sorry, m'am i can't let you in, it shows it's fake!'' Vabandust, ma ei saa teid sisse lasta, masin naitab, et teie dokument on voltsitud'' Ma ei osanud midagi kosta peale selle, et see ei ole voltsitud ning mul ei ole kunagi sellega probleeme olnud. Parast mitmeid kusimusi mu vanuse ja sunnikuupaeva kohta lasi ta mind siiski sisse, kuid natuke ebameeldiv oli-hoidsin ju jarjekorda kinni umbes 10 minutit.

Ma tegelikult ei teinud sellestki suurt numbrit, mis nemad teha saavad, et masin niimodi naitas? Kuid klubis sees oli veel halbu kogemusi, mille pohjal ei annaks ma sellele klubile head vastukaja. Nimelt kui me oma laua juurde laksime, oli see tais, inimesed istusid lauas ja meile enam kohti ei olnud. Natuke hiljem suunati meid teise lauda-samamoodi tais. Ma saan aru, et ma ei lahe klubisse istuma kuid terve oo tantsu luua ma ka ei saa, vahel tahaks jalga puhata, eriti kui meile oli laud broneeritud.

Joogid olid see-eest head ning minu promo-tudruk jalgis, kui mul klaas tuhjaks sai ning valas mulle kohe uue kokteili, Viina-apelsinimahla segu maitses usna magusalt, mis oli minule taiesti paras. Kuid see oli uks ainukesi asju, mis oli selle puhul hea.

Minu arvates olid klubitootajad usna ebaviisakad-kui meile toodiuued joogid ja suur anum koos jaaga siis inimesed reaalselt lukati eest ara nii, et inimesid kukkusid uksteise otsa. Ei oeldud vabandust ega midagi. Samamoodi koristaja, kes pohjustas peamise laga, lukates ja tommeldes seal inimeste otsas ja ise jooke maha valades, anna abi ausalt! Ega minu nagu palju ei erinenud, kui tolle mehe oma alloleval gif'il



Ma laksin juba liiga negatiivseks ara, niiet lisan veel midagi-ma ei tea, kas just tol ohtul voi on see alati nii, et klubis olid peamiselt asja taisealiseks saanud tudrukud ja vanemad mehed, umbes 40-60. Vaga ebameeldib oli tantsida kui tundsin, kuidas mulla alt silmad valja paistavad ja lihtsalt jollitavad. Isegi kui me sobrannadega vana head blokeerimise tehnikat tegime, ei andnud nad alla. Kasi sudamel voin oelda, et klubis oli vanainimese hais! Koik see kokku sundis mind lahkuma juba uhe ajal oosel, vottes endaga kaasa usna halva esimese klubikogemuse Libertine klubis.

Ma ei utle, et see klubi saast on kuid antud korral, kui mina seda kulastasin, oli mul piisavalt palju ebameeldivaid seiku, et mitte tagasi minna. Vahemalt mitte lahiajal.






No comments:

Post a Comment