Wednesday 26 August 2015

Back in London - beauty post

Olen ilusasti tagasi Londonis, kus on kaks paeva jarjest vihma sadanud, terve paev!!! Ilmad on kohutavad ning ma igatsen nii vaga kuuma Itaalia paikest.

Eile tostsin siiski oma jala uksest valja ja tegin vaikese shoppamise ja tagastasin raamatukokku oma raamatu, mis puhkusel olles tahtaja uletas. Onneks pidin ma ainult uhe naela maksma, kartsin, et see on rohkem.

Kuna mul oli vahepeal jumestuskreem ja primer otsa saanud, seadsin sammud Boots'i, et omale uus vaadata. Koju tulin ma MaxFactor Face Finity All Day Flawless jumestuskreemiga, mis on tegelikult kolm uhes : primer, jumestuskreem ja peitekreem. Kuna tavaliselt kannan ma kreeme nakku sormedega siis seekord otsustasin kuus naela magama panna Real Techniques meigisvammi alla. Olen sellest palju kuulnud ja lugenud ning oleks ka aeg mul edasi areneda ja lopuks ometi normaalset meiki tegema hakata! Lisaks lendas ostukorvi ka uus Maybelline Master Sculpt kontuurija.





Kodus vaatasin meigisvammi kasutusopetust Youtubest, enne kui ma loll ise seda katsetama hakkan. Niisiis ''niisutasin'' svammi vee all moni aeg, kuni ta muutus suuremaks ja pehmemaks. Nonda oligi ta valmis kasutamiseks. Pumpasin uhe pisikese tilga jumestuskreemi svammile ja asusin tegutsema. Tulemus oli toesti vaga ilus, utleks et mitmeid mitmeid kordi parem kui sormedega peale kandes. Viimase suureparase lihv andis veel kontuurija, millest mulle eriti meeldis highlighter, mis naha saravaks ja kumavaks jattis.

Nii palju minu meigialasest arengust seekord, lahen alla ja teen oma neljanda tassi moccat ja teen natuke kodutoid. Vihm on vaga tugev ja toas on usna jahe, mistottu on mul tujut parast ainult netist filme vaadata voi Ulikoolide kohta uurida.

PS! Ma votsin Eestist kaasa oma kalli sulearvuti, mille soetasin Londonist eelmisel aastal, seega pole mul siin tapitahti. Voib-olla saaksin klaviatuuri kuidagi niimoodi satestada aga ma ei oska, niiet ma loodan, et saate aru mu tekstist!


No comments:

Post a Comment