Tuesday 4 August 2015

Solvunud sünnipäevalaps

Aiii kui ekstaasis ma olin, kui sain laua väga heasse klubisse kinni panna. Samas klubis ennem tantsu ja diskot on ka Sushi söömine planeeritud. Kleit olemas, kingad olemas, koti pean homme kuskilt sebima, whted olemas.. kõik on täiesti ok! Õigemini oli..

Kuni täna hommikul tööle sõitsin ning metroos chai lattet rüübates ajehte lugesin. Jumalale tänu, et lugesin! Nimelt otsustasid Londoni metroojuhid streigi korraldada! Millal? No eks ikka homme, minu sünnipäeval! Kes on Londonit külastanud, teab, et tihe Londoni elu jääb põhimõttelise seisma..just nagu need kuramuse metrood.

 Kell 18.30 homme, viienda augusti õhtul, läheb viimane metroo, millega mina ja mu sõbranna juba linna lähme. Appi kui täis see saab olema, ma olen selles nii kindel.. Vähemalt jõuame klubisse õigeks ajaks ning meil on veel aega ka linnas mulle kotti otsida! Siis liitub juba Merle ja edasi siis vaatame, mida teeme.

Ma olen väga närvis kõige selle pärast!  Kas me ikka mahume selle viimase metroo peale? Lapsed tulevad homme matkamast ja pean võib-olla neile ka õhtusöögi valmistama! Mis tähendab, et ma reaalselt pean jooksma ja higistama, endal uhiuus kleidike seljas.

Ah ma nii loodan, et kõik läheb sujuvalt ning me jõuame õigeks ajaks normaalse, mitte ära joostud, ilmetega klubisse ning meil on tore õhtu. See kuidas na koju saan, on väike probleem, sest õnneks on siiski ööbussid, mis sõidavad üsna kodu lähedale.

Palun palun palun mine hästi, homne päev, minu 21s sünnipäev!



No comments:

Post a Comment