Friday 7 August 2015

Birthday

Sünnipäev algas üsna heas meeleolus. Ilm oli väga okei ja ootasin väga õhtut, isegi metroostreik ei ajanud mind endast välja. Võtsin asja rahulikult ja pärast koristamist hakkasin küüsi tegema ja käisin pesus, panin rullid pähe ja kuulasin Aviciit.

Mingil ajal pärast keskpäeva tulid poisid laagrist ja andsid koos isaga mulle sünnipäeva kingi. Suure Selfridge'se koti sees oli mitu mitu pakikest. Avasin kõik ükshaaval ja pärast nad laulsid mulle. Nende poolt sain sünnipäevaks kaelakee, äratuskella, kehahoolduskomplekti, reisimiseks mõeldud topsid(kuhu saab lubatud koguses vedelikke panna), ehetehoidja, kaardi ja pidšaama! Ma ei oleks elu sees uskunud ega oodanud sellist kingisadu, ja et nad olid iga eseme eraldi ära pakkinud!


Muidugi oli ilm muutunud kohutavaks just selleks ajaks kui mina metroojaama jooksin. Metroojaamas kohtasin Jolat ning hiljem linnas ühines ka Merle.

Kuna aega oli parasjagu, istusime kuhugi veinikeldrisse ja nautisime õhtut. Nende poolt sain ma endale roosa veini, kaardid, meiki ning roosi!






Klubis oli mega lahe. Meid juhatati VIP lauda, kus meid ootas sushi ja joogid.  Pärast söömingut tantsisime, jõime ja nautisime õhtut. Mingi aeg koristati laud ära ja toodi shampuse klaasid ning hiljem tort ja megahea shampus. Lihtsalt väga meeldiv teenindus. Ise tehti lauas jooke juurde, kui klaas hakkas tühjaks saama ning hostess küsis DJ'l ka minu soovilugu mängida.





Õhtu lõppes enne kolme ning kodus olin kell viis hommikul. Jalad on siiamaani mega valusad ja täna oli hullult piin koristada ja isegi voodist püsti tõusta. Õnneks on kõik korras, olen elus ja terve ning see sünnipäev jääb küll kauaks meelde! 

No comments:

Post a Comment