Saturday 1 August 2015

Magnum

Juba varem olen Facebookis ja Instagramis näinud pilte ja kuulutusi, et Londonis Govent Gardenis on Magnumi special jäätised müügil. Kõigi pildid nägid nii isuäratavad välja ning see on seal augusti lõpuni, niiet nüüd oli hea aeg minna.

Kohale jõudes nägime megapikka järjekorda. Aga meil ei olnud mingit ajalist piirangut, otsustasime selle saba ära seista. Kokku ootasime natuke rohkem, kui tund aega! Et saada ühte imelist jäätist. See ootamine tasus end kohe kindlasti ära.


Sisse astudes maksid jäätise eest ja liikusid edasi kuni teenindaja tuli küsima milliseid kolme purusid sa peale soovid. Mina tahtsin brownie-, purustatud bese -ja hõbedaste kuulikestega. Teenindaja kuulis mind vist selles lärmis valesti ja pani besee asemel kuivatatud vaarikapuru hoopis. Maitses ta siiski ülihästi! 

Lisaks sai veel valida kumba jäätist soovid - kas valge glasuuriga või tavalist šokolaadi oma. Enne kui ta  kokku segatud purusi peale hakkas panema,  kastis ta minu soovil selle sulatatud šokolaadiga üle. 

Ma pole elus nii head jäätist saanud. Samas pole ma kunagi jäätise eest £4.50 maksnud. Kuid selle jäätise pistaks hea meelega veelkord nahka! Kõik, kes Londonisse satuvad enne Septembrit, võiksid seda külastada! 





No comments:

Post a Comment