Monday 20 July 2015

Londoner

Mulle on alati meeldinud kiire elustiil. Ühest kohast teise jooksmine ja vahepeal kiire lõuna-absoluutselt minu jaoks sobiv. Nii ma arvasin vähemalt paar päeva tagasi.

Reede algas väga põnevalt. Hommikul, nagu ikka, tegin 'oma' majas natuke majapidamistöid ning umbes kell 11 ennelõunat läksin heategevuspoodi. Teadsin kindlalt mille järgi ma lähen-paar nädalat tagasi nägin ühes neist poodidest mega vingeid tänavakingi. Leopardimustriga ning musta nahaga, uhiuued OFFICE'i firma omad. Peal on ka väga ägedad needid. Kohe alguses ma neid osta ei tahtnud, kuna need olid £12, mis on sellise koha jaoks palju ning tavaliselt lasevad nad iga nädalaga hindu alla. Igatahes ma lubasin endale, et kui kahe nädala pärast alles on, ostan ära. Ja olidki!!




Kella 12ks läksin ühte teise majja koristama. Maja on üsna meie lähedal ning see naine, kes seda 'tööotsa' pakkus, andis ka korraliku summa selle eest. Koju kiirustasin pool viis ning olin omadega juba üsna läbi. Tahtsin dushi alla minna ja lihtsalt uinaku teha ning õhtuks sättida. Kuid kodus nägin mis segadus köögis on-pereema valmistas õhtusööki. Muidugi ma aitasin tal küpsetada ja koristada ning lõpuks oma tuppa sain tsipa ennem seitset.

Ma polnud vahepeal oma telefonigi jõudnud vaadata ning kui lõpuks sõnumeid vaatasin, oli seal kiri mu endiselt juhatajalt, kes samal õhtul oma sünnipäeva tähistas. Pidin linnas olema kell kaheksa. Kiire pesu ja enamvähem normaalsed riided selga ja minek.

Sõin sel päeval ainult hommikust ning ühe Frappucino ning Actimeli.  Pizza läks õhtusöögina üsna kiirelt alla! Ning klaasike veini ajas ka pea ringi käima.. õnneks oli see ka kõik ja enne südaööd olin ilusasti kodus.

Laupäeval sain Merlega kokku, kuid et postitus liiga pikaks ei veniks, kirjutan sellest järgmine kord!




No comments:

Post a Comment