Tuesday 21 July 2015

londoner vol 2

Eelmisel kuul hakkas Merle rääkima konverentsist, kuhu ta meid registreeris. See pidavat eääkima edukusest ja kuidas osata börsimaailmas rikkaks saada.  Kohal olevat neli inimest, kes kõne peavad ning räägivad enda teekonnast oma esimeste miljoniteni.

Leppisime aja ja koha kokku ning sammusime hotelli poole, kus kauaoodatud üritus toimus. Sisse astudes ootas kohe registratuur ning pärast enda andmete sisestamist anti meile suured A4 vihikud ning pastakad. Mõldmad logoga "Wealth Dragons"

Enne saali sisenemist pakuti veel vett ja kohvigi kuid kuna me jäime niigi hiljaks, astusime hoopis saali ning hakkasime istekohti otsima. Saalis oli kindlalt 200-300 inimest. Istusime lõpuks maha ning asusime kuulama. Enamasti ikka sellest kuidas hiireklikiga £9000 teenida ning kuidas tehinguid tehes ettevaatlik peab olema.




Ka räägiti kuidas peab põhimõtteliselt ennustama, kuidas milline kurss langeb või tõuseb. Vastavalt sellele on sul hommikuks arvel miljonid või oled ka hoopis raha kaotanud.


No miks mitte? Muidugi oleks tore..samas kui ära läksime,  sain aru, et mina ei taha endale niimoodi raha teenida. Ma ei taha tulevikus lastele öelda, et ma passisin päevad läbi kodus ning teenisin lihtsalt õnne peale raha. Mulle meeldib, kui mulle tuleb raha millegi eest, mida olen teinud suure armastusega - palju rohkem meeldiks mulle see, kui inimesed tulevikus minult kleite telliksid või minu poodides shoppamas käiksid.

Niiet konverents oli ja ei olnud kasulik. Paljud olid aga väga hämmingus ja kui julgesime ühele vanaprouale puhvetijärjekorras mainida, et me hilinesime, muutus ta ilme selliseks nagu me oleksime öelnud, et me varastasime just pangast miljoni. Nii kinni oli ta selles teoorias, et kui punkt punkti haaval hakkad neid niiöelda ülesandeid täitma, võid varsti kullatud Hummeriga ringi panna.

Uurige kodulehte, kui kedagi huvitab!  http://wealthdragons.com/


No comments:

Post a Comment