Saturday 6 June 2015

Mul avanes võimalus olla terve nädalavahetus üksi ning seetõttu võtsin vabamalt ja saim Merlega kokku. Plaanisime minna ühte kohta jäätist sööma,  kus tehakse jäätistest roosid. Ma olen instagramis päris mitu pilti näinud ja kõik on kiitnud. Maitsed olid väga head kuid ilmselgelt hakkas see väga kiirelt sulama. Õues,  mainiksin ära, oli 25 kraadi sooja! Lihtsalt nii mõnus!


Pärast jahutavat jäätiseampsu tahtis Merle mulle tutvustada Covent Gardenit. Imelik, et ma polnud seal varem käinud..eelmise kaheksa siinelatud kuu jooksul ega ka nüüd. Kui kohale jõudsime, tundsin ma selle koha aga ära! See oli üks esimesi kohti Londonis, kus ma käisin. Jaanuaris 2014 tulin ma esimest korda siia ja olin esimesed ööd couchsurfija juures, kes tutvustas mulle seda kohta. Ma mäletan, et ma absoluutselt armastasin seda kohta ning ma ütlesin endale, et ma tulen siia veel tagasi! Paraku ununes mul see koht ja ma ei osanud seda nime ka kuskilt otsida. Sellesks ajaks olid kontaktid couchsurfijaga kadunud, niiet ei saanud küsida. Imelik kokkusattumus, et nuud enam kui aasta hiljem sattusin ma sinna (pool)juhuslikult! 



Nagu näete, on mul ühel pildil kontsad, teisel pildil balleriinad. Nimelt paar päeva tagasi nägin heategevuspoes neid imelisi kingi, mis kohe silma hakkasid. Pöörasin neid, et suurust näha-kurat, suurus 39, tavaliselt on minu jalanumber 38! Kõndisin veel poes ringi ning mõtlesin ainult neist kingadest. Võtsin kingad ja proovisin ja täiesti parajad! Maksin ma nende kaunikeste eest vaid neli naela!

No peale taasavastamist Covent Gardenis liikusime kuhugi pubisse ja võtsime kosutava siidri selle palava ilma vastu! Kõndisim ma terve maa kontsadega ja üllatavalt hästi sain hakkama,  kui mõelda,  et viimati panin kontsad alla kindlasti rohkem kui kaks kuud tagasi! Õhtu lõpetasime Piccadillys ja jällegi olin ma unustanud..unustanud kui imeline on London õhtuti, kus majadel on ilusad valgustused ja inimesi kihab ringi. Absoluutselt fantast päev oli eile!










No comments:

Post a Comment