Saturday 13 June 2015

Iga reede on mu host-perel komme teha suur õhtusöök. Vahel minnakse pereisa vanemate juurde ja mõnikord tulevad nad siia. Mina olen alati kutsutud kuid ma ei pea nendega liituma. Tehakse mitmekäigulisi toite ja magustoite ja no kõhu saab väga täis! Eile oli söömine meie majas ning tegime sel korral grillimise. Istusime aias ja nautisime grillitid kana ja vorstikesi. Ilm oli täpselt nii kaua palav ja ilus kuni magustoidu aeg kätte jõudis. Vihma hakkas sadama ning me sõime vanaema tehtud Pavlovat sees. See oli i-me-li-neeee..kui mind tavaliselt pole kunagi Pavlova ahvatlenud siis ei olnud ma väga vaimustuses kui sain teada, et magustoiduks just see on. Viisakusest võtsin ikka tüki ning tahtsin veel! See oli nii pehme ja magus, mida ta tasakaalustas sidrunikreemiga. Eilne õhtusöök oli üks parimaid, mismeil seni olnud. Nii mõnus oli süüa head toitu ilusas aias ja uhke olla, et ma olen jälle Londonis tagasi.


Neljapäeval hakkasin asju kokku ostma,  mida õde tellis. Peale shopingut tegin väikse lõuna Starbucksis ja läksin John Lewisesse õmblusmasinaid vaatama. Vot nii palju sain inspiratsiooni McQueeni näitusest, et ma tahan ise õmblema hakata. Poes oli nii palju variante kuid mul oleks vaja esialgu mingit odavamat ja mitte nii professionaalset, sest ma alles hakkan harjutama. Lõpuks leidsin nii armsad masinad, paljudes eritoonides ja hind oli ka taskukohane. Ostan selle lähipäevil ära,  siis näete! 


No comments:

Post a Comment