Tuesday 16 June 2015

Minu esimene YSL

Eelmine nädal tegin õele väikse šhopingu ning pärast väikest pausi Starbucks'is mõtlesin, et mul on veel piisavalt aega, et näiteks John Lewisesse kiigata. John Lewis on kaubanduskeskus, kust võib põhimõtteliselt kõike leida! Imetlesin imearmsaid õmblusmasinaid ja kuna aega veel oli, mõtlesin vaadata iluosakonda. Olen ammu otsinud normaalset primerit, mis jätaks naha matistunuks. Eelmine aasta ostsin BareMinerals'i starterkit'i ja seal olid mineraalpuudrid, pintslid ja ülihea primer. Kahjuks primer eraldi oleks väga kallis, mõtlesin midagi uut proovida.

Lihtsalt niisama läksin YSL letti ja vaatasin alguses ripsmedušše kuna see on ka mul "nimekirjas". Enne kui ma tegelikult isegi sinna osakonda sattusin, oli mulle ilmselt silm peale pandud kuna ma ei jõudnud midagi vaatamagi hakata kui mind juba teretati. Ma tõesti ei viitsinud raha raisata ja ütlesin, et ma lihtsalt vaatan, tänan! Kuid nagu õigele müüginaisele kohane, küsis ta kas ma otsin midagi spetsiifilist. Noh ja nii ta läks.. ta pakkus kohe istet ja pani mulle primerit ja highlighterit. Ma ei tea kuidas täplest seda viimast tõlkida aga seda pannakse näiteks silmade alla, põsesarnadele, ninaseljale ja teistesse kohtadesse. Olin tulemusega ilmselgelt rahul kuid hinda ma küll küsida ei julgenud. Mõtlesin juba kuidas ma vabanduse kokku luuletan ja kiirelt sääred teen. Kuid ta ütles ise, et kui ostad highlighteri 25 naela eest, saab kaasa primeri. Mitte originaalsuuruses kuid mitte ka selle kõige pisema testeri. Niiet ostsin YSL primeri ja highlighteri ja isegi kui raha pold enam palju alles, olin väga sillas! Ja muide see BareMineralsi primer oleks üksi umbes sama palju maksnud!




Minu telefon otsustas, et ta on täna heas tujus ja tegi imelikult ilusad pildid! Ilm oli ülisoe kuid kuna ma laenutasin eile väga põneva raamatu ja mul on "see aeg kuus" ei olnud mul jaksu jalga majast välja tõsta. Okei, tegin pildid siiski ja lugesin raamatud batuudil, et natukenegi värsket õhku saada.  Ilmad on siin üldse viimasel ajal nii ilusad, et mul pole üldse kade meel, et pereisa homme hommikul Portugali oma sõpradega viipäevasele puhkusele läheb!




No comments:

Post a Comment