Wednesday 24 June 2015

High School Musical

Paar nädalat tagasi alustas üks lastest, kelle eest ma hoolitseda aitan koolilõpunäidendiks õppima. Tema roll oli õpetaja, Ms Darbus. Josh(kes oli Ms Darbuse rollis) harjutas päris tihedalt ja ainult rõõm oli temaga harjutada. Eile oli lõpuks käes see päev, kui lapsed seda vanematele esitasid.  Aitasin tal ennast valmis panna ning siis tuldi talle järgi. Ta pidi varem koolis olema, et veel viimaseid viimistlusi teha. Ta pidi kandma blondi parukat, seelikut ja kotikest, pluusi ja ehteid. Lisaks olid tal suured prillid, mis tegi ta nii naljakaks, sest tal on nii pisike nägu.

Varsti tuli ema koju ja võttis minu ja teise poja auto peale. Kohale jõudes oli saal pungil rahvast täis. Istudes polnud palju näha seega seisin ma terve aeg püsti, osaliselt ka sellepärast, et tegin pilte. Ma ei teagi kaua see kestis kuid ma olin sellest täiesti vaimustises. Kõik oli nii hästi läbi mõeldud ja kõik lapsed tegid imelist tööd. Nii mõnigi oli nagu tõeline professionaal. Mulle meeldis veel see kuidas rahvas kaasa elas. Naerdi, plaksutati ja tehti pilte/videosid. Pärast etendust pakuti lapsevanematele sööki/jooki ning kõik lapsevanemad õnnitlesid teineteist, et kui tublid kõik lapsed olid.

Kogemus oli ülisuper. Josh tegi fantastilise etteaste ning ma olen ra üle nii uhke! Pilte ma telefoniga kahjuks üldse ei teinud, ainult ühe enne algust. Seegi on kahjuks halva kvaliteediga.


No comments:

Post a Comment