Friday 26 June 2015

Kuidas ma hobust ehmatasin

Täna oli fantastiline ilm ning olime eile Ancaga(naabritüdrukuga) kokku leppinud, et lähme meie maja juures olevat parki avastama. Seal pidavat järv olema ja teiselpool parki polnud ma ka käinud. Jalutasime ja jalutasime kuni nägime hästi ilusat maja. Muru oli niidetud nagu jalgpalliväljakul, maja nägi uus välja ja mõtlesime, et äkki mingi hotell. Pärast tuli välja, et see oli vanadekodu.

Igatahes mis meid sinna üldse tõmbas, oli see, et nägime teiselpool aeda imeilusaid hobuseid. Ma olen alati hobuseid armastanud ja unistanud ratsutamisest. Lippasin mina kiirel sammul ilusa valge hobuse suunas ja tahtsin ilusa pika pai teha.. kuni ma meetri kaugusele jõudsin ja lihtsalt ei jl
ulgend edasi minna. Ta oli imeilus ning ma ei tea miks ma teda kartsin.

Tahtsin ilusa pildi saada ja kui ta just oli pildi ära teinud, tundsin kuidas hobune riivas oma suuga mu kätt. Ma hüppasin suurest ehmatusest-see oli nii hirmus! Mina vist omakorda panin tema ehmuma, sest kohe pärast seda pilti läks ta häda number kahte tegema. Nüüd saan öelda, et "i scared the sh*t out of the horse!"




Viimase pildi peal mõtleb hobune vist Rihanna laulu peale - "if you dare, come a little closer!"





No comments:

Post a Comment