Saturday 2 May 2015

See nädal on olnud väga tegus. Registreerisin end kohalikku perearstikliinikusse, tegin raamatukogu kaardi, käisin lôpuks ometi Tate Modernis ja avastasin uusi kohti.

Perearsti juurde oli lihtne registreerida. Kõik käis kiirelt ja sujuvalt. Täitsin paberid ja sain üldiste testide tegemiseks aja kaheksandaks maiks. Super! Süda on kohe rahul. Muide, ma olevat esimene AuPair, kes end arstile registreerinud on! Ma imestasin väga, sest enamus AuPairid on olnud siin aasta vähemalt, üks oli lausa kolm aastat.

Teine päev otsisin üles kohaliku raamatukogu ja kaotasin end sinna päris motmeks tunniks. Seal oli nii nii palju huvitavaid raamatuid. Lahkusin raamatukogu kaardi ja kahe raamatuga. Muide ma sain veel ühe pisikese triipkoodiga kaardi, mille saan oma võtmekimpu panna, juhuks, kui peaksin kaardi koju unustama. Nimelt käib laenutamine digitaalselt - lähen automaadi juurde, valin sealt "laenuta raamat" või "tagasta raamat" panen oma triipkoodi lugejasse ja panen raamatud sinna aparaadi sisse. Ei tea, kas sai keegi aru aga see on umbes nii nagu iseteenindavad kassadki. Mina seda esmalt muidugi ei teadnud ning tore raamatukogutädi oli nii rõõmus mulle näitama kuidas see käib.




Täna käisin lõpuks ometi Tate Modernis. Ma olin siin eelmine aasta kaheksa kuud ja koguaeg tahtsin ma oma vabal päeval seda külastada. Millegi pärast ma ei teinud seda. Täna mõtlesin, et ma peee-aaan minema. Läksin Jubilee liiniga Westminstrisse ja jalutasin London Eyest mööda jõge muuseumini. Vahepeal oli mingi Hispaania ja Malaysia toidu festival, mis ajas kõhu nii tühjaks. Kuid kuna sealsed järjekorrad olid väga pikad, ostsin portsjoni friikaid kuskilt suvalisest putkast. Väga head olid, muide!

Sisse astudes ei suutnud ma uskuda, et lõpuks ometi olin end kokku võtnud ja tegelt sisse astunud, mitte mööda kôndinud ja mõelnud, et "ah, järgmine kord tulen!" Ma olin seal päris pikalt, kuid mul jäi palju vaatamata. Lähen esimesel võimalusel tagasi.






No comments:

Post a Comment