Wednesday 6 May 2015

Raamatusoovitus - Money, Money, Money

Mulle meeldib väga raamatuid lugeda.  Ma loen meeleldi igasugu tõsielulisi raamatuid..aga ma ei suuda üldse lugeda mingeid fiction raamatuid, nagu näiteks Videvik, Näljamängud ja muu jura. Kunagi lugesin Videviku esimese osa läbi, sest see oli ju nii populaarne ja igaüks luges seda. Teist osa ei ole ma isegi kätte võtnud. Samamoodi filmid..

Niiet raamatukogus jalutan ulmelistest romaanidest kaarega mööda. Leian end alati autobiograafia juurest. Aga ka kohast, kus on näiteks vandenõuteooriad, lugusi maffiast või inimkaubandusest. Eestis lugesin päris mitu "Minu.." seeria raamatut. (Lemmikud olid London, Pariis  ja Las Vegas)

Niisiis läksin viisin eile kaks raamatut ära ja võtsin kaks asemele. Üks, mida praegu loen, on ülihuvitav.  Briti mees kirjutas oma elust. Kuidas ta juba väiksena tahtis saada rikkaks ja tuntuks. Mõistagi hakkas ta tegema mitmeid vigu ja lõpuks oli(ja on siiani) ta võlgu miljoneid naelu. Maffiabossidele ja muudele õudsatele inimestele. Olen lugenud vaid mõned peatükid kuid juba on see täielikult kaasa haaranud ja mõtlema pannud, mis lõpus juhtub. Sissejuhatuses ta mainis, et ta õnnelik, et ta VEEL elus on.

Kindlasti soovitan seda raamatut!

No comments:

Post a Comment