Saturday 7 March 2015

Italy

Olen omadega lõpuks ometi Itaalias oma kallikese juures. Tahtsin postituse juba paar päeva tagasi kuid järsku oli nii palju asju mida teha. Käisin veel õdedel külas ja sain sõbrannadega kokku. Kohvrit hakkasin lõpuks pakkima alles viienda märtsi õhtul/öösel. Ärevuse tõttu ma nagunii eriti magada ei saanud. Kõigepealt läksin Riiga, sealt Rooma ning sealt edasi Naplesisse. Lõpuks olin nii kurnatud ja väsind sellest jamast ning kui Naplesis maandusin paistis mõnus päike ja ma teadsin, et sooja on umbes 15kraadi. Kahjuks pidin pettuma,  sest sellest ajast kui lennuki pealt maha astusin, on siin ainult tugev tuul. Ja väga tugev..ennem oli uudistes isegi näidatud kohti, tuul oli puud maha murdnud. Autosse istudes oli isegi ust väga raske avada. Jube!  Ma nii lootsin, et ikka mingi normaalne ilm. Koju jõudes üritasin natuke tukkuda, sest õhtul pidime peole minema, kuhu meid kutsutud oli. Kuidagi pidin terve õhtu vastu. Täna lähme niisama autoga ringi sõitma ja ilmselt poodi, sest ma ei arvestanud, et pean kahte kampsunit, mantlit ja salli kandma. No ma loodan, et varsti läheb ilm soojemaks. Mis ma siin ikka vingun, kõik on nii suurepärane, sest lõpuks ometi saan oma kalliga kudrutada ja tema kaisus magada!aailma parim tunne!  









No comments:

Post a Comment