Friday 20 February 2015

Kui ma 18ndal veebruaril arsti juurde läksin, teadsin ma juba vastust. Kõik on teiega korras, head aega! Arst puuris ja uuris mu analüüside vastuseid mingist vihikust ning lõpuks ütles, et mul oli mingi viirus, mis põhjustas sagedase angiini. Ta ei teadnud, mis seda põhjustas ning ta ei näinud põhjust mu mandleid puutuda. Kuid ta mainis, et kui see peaks tagasi tulema, siis kontakteeruksin kindlasti temaga. 
   Ühesõnaga..head aega Eesti, Tallinn, kõik siinne elu, jälle! Samal õhtul vaatasin juba lennupileteid ja ostsin eile( 19.veebruaril ) üheotsa pileti Naples'isse! Lend on kuues märts Tallinn-Riia-Rooma-Naples! Appi, kuidas ma ei viitsi, et oleks nii palju ümberistumisi aga mis teha! See oli ainuke, mis oli põhimõtteliselt alla kolmesaja euro, lähiajal ja normaalsel ajal. Osad lennud kestsid kokku 20 tundi, no andke andeks, aga lennujaamas ööd veeta pole just väga tore! Niiet, kuuendal märtsil näen ma jälle oma kallist peikat, tunnen jälle Lõuna-Itaalia sooja tuult ja ilmselgelt ka seda sooja päikest! Oeh, ma ei jõua ära oodata enam!







No comments:

Post a Comment