Sunday 15 February 2015

Sweden

Nii mõnus oli jälle Rootsi minna üle pika aja. Ilm oli seal väga mõnus. Päikeseline ning suhteliselt soe. Sain omale EOS'e huulebalsami ja no ma olen ikka täielik tegija nüüd sellega. Kohe kui poest väljusin võtsin pakist lati ja hakkasin kasutama.. iga viie minuti tagant. See on lihtsalt nii mõnus ja armas pisike roosa muna, mis lõhnab nii hästi ja no, maitseb kah! Teisel õhtul anti teade, et kõik meigid ja lõhnad on tavahinnast 30% veelgi odavamad! Ma olin juba ennem YSL ja Dior'i huuleläigetele silma peale pannud. Hommikul, kui me vist juba Eesti vetes olime, ei suutnud ma tagasi hoida ja ostsin megailusa Diori huuleläike, mille sain kätte ainult 15 euroga! Jeerum, nagu neid huuleläikeid, huulepulki  -ja balsameid veel vähe oleks. 







BikBok poes oli hästi lahe puhkekoht, kus oli kaks raamatut. Üks oli mingi disainer, keda ma ei teadnud ja teine oli Vivienne Westwood'i oma. See oli megasuur ja nii huvitav. Oleks tahtnud selle kaasa võtta endaga, hehe.. temaga oli seal raamatus tehtud ka intervjuu ja need vastused olid tal nii head!





No comments:

Post a Comment