Thursday 12 February 2015

Bye Zara

Täna oli mul tööl viimane päev. Läksin tööle väga hea tujuga ja kotitäie maiustustega, hehe. Minu kallid töökaaslased tulid ühel hetkel kambakesi minu juurde ja andsid mulle roosad tulbid ja karbi, kus sees olid šokolaadikommid ja hästi armas kolme lillega kaelakee. Tegime kõigiga kalli ja mulle sooviti edu ja sees hakkas kuidagi väga kurb. Kurb, et enam ei näe neid toredaid inimesi igapäevaselt. Kui ma Zarasse tööle läksin, ei kujutanud ma ettegi, et seal nii palju lahedaid inimesi on. Loodan, et suudan ikka mõnega suhtlema jääda. Samas oli mul lihtsalt ääretult hea meel, sest see aeg, mil ma ära lendan, ei ole enam kaugel. See sõltub minu arstist, kas ta tahab mulle mandlioperatsiooni teha või ei. Oeh..niiet nii see viimane päev siis läbi saigi. Täis kurbust ja õnne! 


Homme on päev täis tegemist..Esiteks lähen kohe hommikul õe juurde, võtan talt kaamera ja valge pintsaku Rootsi jaoks. Samuti tähistame vaikselt tema poja mini sünnipäeva. (Beebi sai kolme kuuseks!!! :) ) Peale seda pean ostma uue jumestuskreemi või mingi primeri, kuna praegune sai otsa ja kui ma panen ainult puudrit siis jääb mu nägu kuivaks :( Mõtlesin, et peaks äkki uuesti BB kreemi hakkama kasutama aga kardan, et see teeb jällegi liiga õliseks( nt. Garnieri oma) või siis lihtsalt ei sobi mulle.. nii raske.. Peale seda pean koju tulema ja koti normaalselt kokku pakkima, et midagi üleliigset kaasa ei võtaks, nagu alati! Ja siis on juba Rootsi minek, juhhei! Saab reisida ja niisama puhata..  



No comments:

Post a Comment