Monday 20 October 2014

Mäletan küll seda e-maili, milles juhataja mainis kui kiire ja pingeline võib oktoober tulla.. Ja ongi, suhteliselt kiire. Ülemiste Zara on nii ilus ja nii suur. Hirmuga mõtlen nendele päevadele, mil tööl olen ja pood juba avatud on. Kui kaua ma ühte pluusi saalis taga otsin või kui kiirelt kliendile vastava suurusega teksased laost üles leian. Muide seal on lausa kaks ladu. Selle nädala graafik näeb välja nii, et olen neljapäeval ainult vaba. Kuid ma ei jonni, sest mulle meeldib see töö. Meil oli firma poolt ette nähtud ka neljatunnine koosolek, mis toimus Tallinnk Hotellis. See oli nii huvitav ja pani mõtlema rohkem oma tuleviku peale. Ehk ikka tuleviku peale, mis on seotud moega, stilistikaga ja üleüldse riietega. 


Vahepeal kutsus Stina mind katusekohvikusse niisama istuma ja piipu tegema. Kuna olin järgmine päev tööl, siis mõtlesin, et ühinen ainult korraks ja olingi kell pool üksteist õhtul juba kodus. 

Ühel päeval avastasin laheda app'i, kus saab loomapäid panna. Pilt on tehtud jaanuaris, et te ei ehmataks, et                                                         meil siin lasnamäel juba lumi maas on.







No comments:

Post a Comment