Tuesday 14 October 2014

Päev-päevalt õpin igasuguseid uusi asju tööjuures. Meile tehakse igasuguseid koolitusi või lihtsalt õpetatakse ja räägitakse kaubast. Näiteks eile oli mul kõige lahedam nn koolitus. Poe koordinaator rääkis kollektsioonidest ja kuidas neid kokku sobitada ja kust tulevad pildid, mille järgi ta peab kollektsiooni enam-vähem paika panema. See oli nii huvitav, et tahaks ise koordinaator olla, saab ise outfitt'e kokku panna. Meie koordinaator saab ise kokku panna päris palju, sest meil on suhteliselt väike pood ja kõik kaup ei meil kahjuks saada, millest seinale kollektsioon kokku panna. Kui tavaliselt koolitustel olen ma vait ja ainult noogutan, siis koordinaatori jutu ajal küsisin pidevalt igasuguseid küsimusi. Osadele ei osanud ta isegi vastata. See töö on tõesti väga lahe ja see tõestas mulle veelkord, et tulevikus tahan mina ka kohe kindlasti tegeleda riietega. Disainida kleite või töötada kuskil moeajakirjas kasvõi sekretärina, nagu Andy filmis Saatan kannab Pradat. See on nii põnev ja koguaeg on seal uued väljakutsed, sest mood vaheldub ju koguaeg. Tänu sellele täiendad sa sellega ka enda teadmisi. 


                                                   




No comments:

Post a Comment