Wednesday 29 October 2014

100 things i love about Him

Olen vähemalt kümme päeva jutti vahetpidamata tööd teinud. Enda vabadel päevadel läksin vanasse kohvikusse appi. Paar paeva tagasi aga andis keha mulle teada, et nii pole õige. Tulin töölt varem ära, sest ei tundnud end hästi ning mul oli ka palavik 37,7. Kodus kraadides palavik aina tõusis ja enesetunne ei läinud ka paremaks. Arstiaja sain alles esmaspäevaks. Vahelduseks on hea muidugi puhata kuid sisimas tahaks ikka tööle tagasi minna juba. 

Kuna tänaseks on mu enesetunne natuke parem, tegin ma lõpuni oma kalli peika kingituse. Tal on reedel sünnipäev kuid kui täna-homme teele panna, jõuab see vist järgmiseks nädalaks kohale. Ammu on mul olnud mõte öelda talle korraga, et mis ma tema juures armastan, kuid siis tekkis parem idee. Panin sada põhjust ühte purki, siis on tal hea neid uuesti ja uuesti lugeda, kui soovib. Ostan veel juurde Kalevi shokolaade ja mingit nänni veel, ning panen paki teele. Loodan, et talle see meeldib. 


No comments:

Post a Comment