Wednesday 12 November 2014

First order from Sheinside

Täna kell 12.23 sain kuuendat korda tädiks! :) Õele sündis väike poja ning ma ei jõua ära oodata kuni neid vaatama saan minna.. kahjuks olen alles pühapäeval vaba.


Vaatasin paar päeva tagasi Merje blogi ning ta jagas seal Sheinside loosimismängu. Olen korduvalt Sheinside lehel unistanud ja vaadanud, et seal on ikka nii ilusad asjad ja väga head hinnad. Kahjuks ei ole ma eriti palju internetist asju tellinud, sest ma ei viitsi kunagi oodata. Nüüd aga sirvisin seda lehte uuesti ja otsustasin osta ühe megailusa kleidi. Selline ilma varrukateta, punast värvi ja V-kaelusega. Ideaalne jõuludeks. Loodan, et jõuab kiirelt kohale, tahaks juba selga proovida! 


Enda tööd hakkan ma igapäevaga aina rohkem armastama. Kui me poodi alles üles ehitasime, võinoh..asju välja panime ja koordineerisime jne.. siis anti mulle ülesanne ehteid ja salle välja panna. Mulle nii meeldis see töö ja mind kiideti kah veel pärast.Nüüd, kui ma teada sain, et meil on just ehetele ja aksessuaaridele minirespot vaja, siis läksin kohe juhataja juurde küsima, kas ma võiksin proovida. Minu üllatuseks sain jaatava vastuse ja ta ütles, et nad tahtsidki mulle seda pakkuda. Juhhei! Nüüd ma vaikselt panengi ehteid ja salle välja ja ma nii armastan seda teha!  Olen ka mannekeenidele riideid selga pannud ja tuleb välja, et see ei olegi nii kerge kui tundub. Igatahes, olen nii palju huvitavaid kogemusi selle vähese ajaga saanud juba.



No comments:

Post a Comment