Sunday 28 September 2014

See nädal on nii kiirelt läinud ja olen suutnud juba nii palju põnevaid asju teha. Paar päeva tagasi käisin raamatukogus ja mulle meeldivad sellised raamatud, mis on põhinenud tõsieluloodel. Niisis laenutasin kolm raamatut. Üks, mida praegu loen, räägib inimkaubitsemisest tänapäeval. Nii huvitav on lugeda erinevate tüdrukute lugusid, kuidas nad inimkaubitsemise ohvriks langesid ja kuidas nad pääsesid. Samas räägib see ka põhipiirkondadest, kuhu tüdrukud kupeldatakse või müüakse. Teine raamat on kummitustest ja jällegi inimesed räägivad oma lugudest. Kolmas on ühest moslemi tüdrukust, kellel raske lapsepõlv ja kelle süütus röövitakse. Ja kui ma ütlen, et huvitav on lugeda, ei tähenda see, et mulle meeldib see mis maailmas toimub, vaid pigem avab see silmi ja paneb mõtlema, kui palju kurjust siin maailmas on ja kui kergesti võidakse sattuda inimröövi ohvriks. Kui kiirelt kõik see käib. Enne kui arugi saad, võid olla lapsehoidja töö asemel kuskil Albaania keldrites, kus peab teenindama mitmeid mehi öö jooksul. See on õudne!



Ma olen vahepeal päris palju pilte ka juba teinud, aga mu telefon ei tee just parimaid pilte ja peegelkaamerat mul ka pole. Niiet peab midagi välja mõtlema, et saaks näiteks outfiti pilte üles panna. 







No comments:

Post a Comment