Thursday 25 September 2014

25.09

Kui veel Itaalias olin, otsisin juba agaralt CVkeskusest tööd, et Eestisse tulles niisama passima ei peaks. Kandideerisin paljudesse riidepoodidesse ja ka kohvikutesse. Esmaspäeval kui olin just Eesti numbri sisse pannud, helistati mulle Seppäläst. Käisin seal intervjuul juba teisipäeval. Teisipäeval sain aga kõne kuhugi müügiesindaja tüüintervjuule. Ma päris hästi ei kuulnud telefonis, et kus see oli ja ega ma ei mäleta ka kõiki kohti kuhu kandideerisin. Õnneks saatsid nad maili ka ja kodus avastasin, et tegu oli Calvin Kleini müügiesindaja tööintervjuuga. See pidi toimuma kolmapäeval, 24. september. Mis mina tegin? MAGASIN SISSE RAISK! Kuidas saab nii?! Mul oli nii jube enesetunne. Kuid õnneks helistasid nad eile uuesti ja küsisid, kas olen veel huvitatud. Täna läksingi siis kella kümneks grupiintervjuule. Loodan, et saan! Nad pidid täna helistama või teada andma. Ning just natuke aega tagasi, kui just olin kerge uinaku teinud, helistati mulle Zarast. Nüüd on mul seal homme intervjuu. No kuhugi ma pean neist kolmest saama, ma nii tahan just riidepoodi mitte kuhugi kohvikusse. Lihtsalt loodame parimat!







No comments:

Post a Comment