Tuesday 30 September 2014

Nii toredasti on see viimane nädal läinud. Käisin siis kokku kolmel töövestlusel, kolmes erinevas riidepoes. Esimesena helistati ühest kohast tagasi ja kutsuti lepingut tegema. Olin kohe nõus, olgugi, et palk polnud just kõige suurem, sest vähemalt saaksin töö ja mitte ei passiks kodus. Kuid eile sain kõne teisest kohast ja kutsuti neljapäeval tuvumistunnile vm. Kuna see viimane koht oli palaga poolest parem ning võimaldaks mul end ka rohkem arendada moevaldkonnas, valisingi selle viimase. Pean vaid lootma, et tegin õige valiku ja peale proovitundi saan siis sinna tööle ka. Nimed, nagu te aru saite, jätan hetkel enda teada.

Sain veel oma kalli õe Reiliga väga mõnusasti aega veedetud. Käisime lõunal, raamatukogus ja lõpus aitasin tapeedirulli koju tassida. Loodame, et sel nädalavahetusel saab juba soolaleivapeole minna! 

Lähen loen nüüd oma inimkaubitsemise raamatu läbi, kaks raamatut ootavad lugemist ja eile Reiliga raamatukogus nägin nii palju uusi ja põnevaid raamatuid, mida tahaks lugeda! Nohkar nagu ma olen, aga minu arvates on nii mõnus endale diivanil mõnus koht leida ja mõnus soe tee teha ja lihtsalt raamatusse süveneda, sinna lihtsalt niiöelda ''ära kaduda''. 





No comments:

Post a Comment