Saturday 12 July 2014

You better work, bitch

Sellega raagin kuidas ma tood leidsin. Inglismaale tulin 24. jaanuar ja veebruari alguses olin juba uhe koha peal tool. Ukspaev kondisin lihtsalt ringi ja kaisin internetikohvikus oma cv'sid valja printimas ning seal lahedal oli kohe uks Hiina Take-Away restoran, kuhu otsiti tootajaid. Akna peal oli silt ''Telephonist required''. Hm, anna oma Cv voi ei? Ma kartsin, et see on minu jaoks esimese toona liiga julm. Ma ei olnud oma ingliskeeles veel nii enesekindel. Ma oskasin ja oskan inglise keelt aga teate kull briti aksente, pluss paljud on valismaalased, kel veel hullem aksent. 
   Kui ma esimesel proovipaevale laksin, pidin tellimusi vastu votma ainult internetist(viuhh!) See nagi valja nii, et printer heliseb nagu telefon ja siis tuleb sealt paber tellimusega valja. Sellega sain vaga hasti hakkama ja kui manager kusin minu ''koolitajalt'' kuidas mul laks siis ta vastas, et ma olin tunduvalt parem kui teised proovipaevalised. Jess! Teisel paeval pidin juba telefoni vastu votma. Esimesel korral kui vastu votsin, andsin toru kohe ''koolitajale''. Teine kord kui vastu votsin, utles klient sellise roa nime, et mina vastasin umbes nii ''eeeeeeeeeeemmmmmmmmm..'' Kuni ma uuesti toru ara andsin. Ma tahtsin sealt lihtsalt valja joosta ja mitte kunagi enam tagasi minna. Aga vot, mida aeg edasi, seda paremini ma juba hakkama sain. Nuud olen seal ikka veel tool ja vaga rahul. Inimesed vaga toredad seal, noh enamus  Nii palju mu esimesest tookohast. 
  Kuna Take-Away tootunnid nagid ette, et tootan umbes viiest-kuuest ohtul kuna umbes kumne-uheteistkumneni, siis motlesin, et mis seal ikka.. otsin teise tookoha kah. Laksin bussiga niisama soitma ja astusin maha Fulham Broadwayl. Mul oli umbes kuus cv'd ning ara andsin ma vist ainult uhe voi kaks. Maletan kui laksin uhte kohvikusse, mis sisseastudes juba monusa tunde tekitas. Andsin neiule oma CV ja kui valja astusin, utles uks vanaproa ''Good luck, darling''. Just sinna ma toole saingi. Sellest ajast saadik olen ma tood rabanud kahe koha peal. 

Elukohtadest jargmine kord. Unustasin, et pidin selles postituses seda tegema.






No comments:

Post a Comment