Thursday 17 July 2014

kus on kodu, mis on kodu

Ma ei tea kuidas, aga  mul vedas ja sain kiirelt omale ilusa ja normaalse hinnaga toa. Lepingu tegime 8.02 ning see saab labi 8.08. Siis ma kas pikendan lepingut voi otsin uue koha. Kuigi see rajoon on ilus ja rahulik, olen moelnud kolimise peale. Juba selleparast, et see on koigest suhteliselt kaugel, ja noh, mulle meeldiks vaike vaheldus nagunii. Leidsin selle ruumi, ku praegu olen, gumtreest. Helistasin, tulin kohale, vaatasin tuba, surusime katt, tegime lepingu, andsin depositi ehk tagatisraha ja voila, ongi oma pisike ja armas elamine olemas. Ma uritan koigest vaga luhidalt raakida, sest tahan selle algusega jarje peale saada. Kui keegi tahab kunagi Londonisse elama tulla ja sellega seose s midagi kusida, siis voite alati kusida..siin kommentaari jattes voi ask'is. (http://ask.fm/ciaolauraa)

Moned paevad enne lendu, kalli oe poolt tehtud. Kahjuks jatsin selle koju kuna se oli suht suur ja kohvrisse ei mahtunud.
One way ticket.. to London


No comments:

Post a Comment