Thursday 10 July 2014

From the beginning..

Kui ma keskkooli lopetasin, motlesin, et mis nuud? Kas jaada Eestisse ja minna edasi oppima, votta lihtsalt aasta vabaks, voi minna valismaale. Kaalusin pikalt ja utlesin bossidele Tallinna kohvikus, et ma lahkun toolt aasta lopus. Ma hakkasin vaikselt enda elu Londonis motlema ning sellest ka teistele raakima. Kuigi ma ei olnud selle kohta eriti palju uurinud, raakisin ikka, et jaa.. Jaanuaris lahen Londonisse. See juba ajendas mind sellele rohkem motlema ja tegutsema. Eks muidugi ei usutud, et  ma lahen. Maletan vaga hasti kuidas ma teada sain, kuidas mu ode utles, et pff ma ei usu, et ta laheb..nagunii jaab see ainult jutuks. Well sah sulllle, kallis ode.. Votsin end kokku ja tulingi siia ja oih, olen juba pool aastat siin olnud. Aga eks oli ka pohjuseid miks ta nii vois oelda. Ma olen ju terve elu see naiivne, pisike, loll tudruk olnud, kes ei suuda ehk ise hakkama saada. Ei oska naiteks palgaga toime tulla ja nii edasi. Kuni uhel paeval laksin ma koju ja naitasin vaiksele oele paberit, mis tapsemalt oeldes oli minu uheotsapilet Londonisse. Sellest paevast hakkasin siis ikka uurima kuidas saada vajalikke numbreid, et kiirelt jalad alla saada. Tookohti uurima, elukohti ja koike mis oli vajalik. Uritasin ikka iga kuu raha korvale panna aga noh.. lopuks sain kokku aetud umbes 550 eurot, mis oli vaga vahe. Ikka oli ju vaja uusi riideid osta ja valja minna voi midagi muud mittekasulikku teha. Et jutt pikaks ei laheks, lopetan siinkohal tanaseks ja jargmine kord kirjutan sellest, kuidas ja kus ma esimestel paevadel oobisin..Vannun teile, et esimest kahte Londonis olnud nadalat ei taha ma kunagi tagasi.

Okei, see on tegelikult aprillis tehtud, aga mulle meeldib see pilt!

.. ja see on tehtud mais, aga milline vaade. Mingis aeg teen sellest paevast eraldi postituse.

Vot see on siis tehtud enne minu lendu Londonisse. Kallis Merka tuli mind saatma ning tema, muide lendas ise paar paeva hiljem Austraaliasse. Kalli sulle sinna kaugele, ara unusta meie lubadust!

Ja minu kallis vaike oekene.

Kohekohe minemas..taiesti uksi, suurde maailma..

Paris vaimustuses olin sellest tarbucksist ikka, aga minu arvates on koige parem kohvi hoopis Costas.

No comments:

Post a Comment