Wednesday 9 July 2014

Kolm on kohtu seadus

.. ehk siis lugu sellest kuidas ma kolmandat korda oma blogi teen. Miks ma selle eelmine kord kinni panin uldse? Vot oli igast asju mis panid mind nii tegema. Aga loodan, et saate aru ja ma luban, et seekord peab see blogi kauem vastu kui need eelmised korrad. Olen kuue kuuga vaga palju oppinud ja muutunud palju iseseisvamaks. Niiet kui peaks juhtuma, et keegi utleb, et mu blogi on nome voi mottetu siis mis seal ikka. Kui ei meeldi, ara loe. PS! vabandust, et mul tapitahti pole, kuna ma sain just uue lapaka, mis on inglise klaviatuuriga. Siin loppebki luhike sissejuhatus mu kolmandale blogile ja muu huvitava kirjutan jargmises postituses. Kirjutan sellest, kuidas ma uksinda Londonisse tulin ja siin elama asusin, tood leidsin, uued sobrad, tuttavad, draamad, tulid ja palju muud. Tapsemalt oli see 24.01.2014  See on kuupaev mis jaab oma kauaks ajaks meelde. Sellest paevast, juba esimesest oost algasid ponevad ja vahemponevad seiklused, kuidas ma siin uksinda olen igasuguseid katsumusi labi elanud ning koigega hakkama saanud ja kuidas ja miks ma ikka siin Londnis olen. Loodan, et mu vanad jalgijad leiavad mu uuesti ules ja loodan, et nad ikka roomustavad kui naevad, et ma oma blogi taasavasin!  

Kuna nagu ma mainisin, sain ma alles hiljuti lapaka ning seeparast pole ma joudnud koiki pilte telefonist arvutisse lisada. Olen joudnud panna pilte, mis on ikka paris esimestel paevadel tehtud. See alumine pilt on tehtud 25. jaanuar

No comments:

Post a Comment